5 czerwca 2014

L`Oreal Studio Secrets Professional Anti - Shine Mattifying Primer - szach mat?

    Z bazami pod makijaż dopiero się poznaję. W swojej łazience mam tylko jedną. Kupiłam ją na urodziny znajomej, bo chciałam cała noc być spokojna o trwałość swojego makijażu.
Przeglądając stronę drogerii Kosmetyki z Ameryki---> link do drogerii- natknęłam się na tę bazę w dość niskiej cenie. Postanowiłam zaryzykować. Czy się opłaciło? O tym mowa dalej.







L`Oreal Studio Secrets Professional Anti - Shine Mattifying Primer - baza matująca


Informacja o produkcie:
 Baza matująca zapobiega błyszczeniu się, wyważona pigmentacja kolorystyczna zapewnia optyczną neutralizację nierówności cery i miejsc błyszczących. Efekt: aksamitnie matowa cera. 





 Cena:

Kupiłam ją za 24,99 zł/ 20 ml na Kosmetyki z Ameryki, dziś widzę, ze nie ma jej już w ofercie tej drogerii, ale być może się jeszcze pojawi.




Moja opinia:
Mam cerę mieszaną, gdzie najbardziej przetłuszcza się czoło. Potrzebowałam kosmetyku, która zapewniłaby mi dłuższy efekt matu. Liczyłam na minimum 8 godzinne działanie bazy.
Produkt jest zamknięty w małej, podłużnej, plastikowej buteleczce z pompką. Ma bezbarwny kolor. Konsystencja lekko galaretowata. By pokryć cała twarz potrzebuję pół pompki. Testowałam go z rożnymi podkładami i z każdym dobrze współpracował. Baza używana codzienne może trochę zapychać w szczególności jeśli nie nałożymy pod nią lekkiego kremu nawilżającego. Po aplikacji produktu mamy wrażenie jedwabiście gładkiej cery. Podkłady nakładane palcami czy pędzlem ładnie pokrywają cerę. A co z tym matem? Zauważyłam, że mat utrzymuje się średnio 2-3 godzin dłużej niż bez aplikacji produktu. Baza przedłuża trwałość całego makijażu o jakieś 3-5 h. Baza jest bardzo wydajna, używam ją przez cały Maj praktycznie codziennie i zużycie jest znikome. Uważam, ze cena jest adekwatna co do jakości i jeśli będą miała okazję to powtórzę jej zakup;)

A Wam polecam zerknąć na asortyment tej drogerii, bo są tam super kosmetyki w super cenach:)






A Wy używacie baz? Jeśli tak, to podzielcie się jakich:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.