6 czerwca 2013

Cudo nad cudami:) Olejek rycynowy.

O czym mowa? O olejku rycynowym. Kupiłam go 3 dni temu za ok 3 zł za 30 ml. Jak na razie efekty sa spektakularne. Uzywam go do brwi, rzęs i paznokci. Rzęsy mi się troszkę zaczerniły, brwi również a paznokcie odżyły:) Miałam bardzo zniszczone pazurki, rozdwajały mi się i łamały jakby im ktoś za to płacił. Teraz są błyszczące i jakby zregenerowane a po bruzdach ani sladu. A to wszystko w 3 dni! Bardziej szczegółową recenzje napiszę za jakieś 3 tygodnie;) A już w Sobotę będzie post o podkładzie z Maybelline;)


Recenzja o olejku---> tu.


Do Soboty:D

Ilina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.