30 maja 2013

Rossmannowe zakupy;)

Tak jak i inni tak i ja uległam 40 % wyprzedaży w Rossie:) Na początku kupiłam tylko puder, którego potrzebowałam na gwałt ale z upływem czasu postanowiłam pokusić się o cos jeszcze. I tak co pare dni odwiedzałam Rossmann i szukałam czegoś godnego nabycia. Nie ą to wszystkie rzeczy, które chciałam kupić, bo i w portfelu fundusze powolutku mkną ku wyczerpaniu.



Jestem zaskoczona jego napigmentowaniem.

Tak bardzo zachwalana szminka. Kupiłam nr o2.

Miss Sporty. Daje fajny efekt.

Moje nowe odkrycie.

Bardzo fajna maska, super rozjaśnia.

Zakochałam się w nich tydzień temu i kupiłam 2 następne. Cera jest po nich rozjaśniona, matowa i taka  miękka.

Recenzja maseczki----> tutaj

Były problemy z doborem koloru ale udało mi sie upolować najjaśniejszy w całej drogerii. 


Recenzja pudru----> tutaj

Kredki z Lovely sa całkiem dobre. Mam juz brązową i nie jest zła, teraz skusiłam się na fiolet.

A to cos dla Mamy z okazji Jej święta:)
A to kosmetyki, które wygrałam w rozdaniu u Visage Shop;) Dziękuję:D



A Wy też uległyście promocji w Rossmannie?;)


Pozdrawiam:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.