3 maja 2013

Pieniny.

W poprzednim tygodniu byłam w Pieninach, na wycieczce szkolnej z moja klasą i paroma osobami z innej klasy;) Byliśmy tam tylko 3 dni ale wrażenia i wspomnienia  pozostaną na długo:D Paroma chciałam się podzielić z Wami:D Miłego Piątku:)




Marcel i Roxet:)
Roxet i Patka.

Agata, Patrycja, Marcel i Roxet.

Patrycja, Patka, Marcel , która pokazuje palcem - Oj nie ładnie:D; Roxet i ja:D


Pieniński Park Narodowy.


Nowy Targ i my z lodami Nowatorskimi - były pyszne, polecam:D

Na łódce:)

4 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia <3.
    Masz śliczny kolor włosów :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Ostatnio słyszę bardzo dużo komplementów dotyczących moich włosów:)

      Usuń
  2. UWielbiam Pieniny <3
    Masz Nokię 500?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:) Było bardzo miło a jakie wspomnienia:D ah;)

      Tak, tak mam 500 ale nie jestem zadowolona:)

      Usuń

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.