27 czerwca 2013

Bloglovin;)

Jak widzę, już większość blogerek pisze posty o Bloglovin więc dołączę się i ja:) O tym, że lista Obserwatorów ma zostać usunięta pisano nie raz nie dwa więc nie widzę sensu by o tym pisać, także chciałam Was poinformować, że można mnie obserwować - czyli mój blog:) na Bloglovin, jak i na Facebook'u:) Także zapraszam:)
Przypominam, ze od 1 Lipca tego roku nie będzie możliwości obserwowania blogów przez Google Readera.






http://www.bloglovin.com/en/blog/12342133
Tak tak pamiętam, ze zostałam otagowana:) I teraz mam dylemat, bo nie wiem kogo otagować i jakie zdać pytania a chcę moje zadanie wykonać jak najlepiej więc najprawdopodobniej jutro dodam posta;)



Pozdrawiam;) Ilina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.