21 maja 2014

Garnier Ultra DOUX. Szampon - ale jaki?


Garnier Ultra DOUX

Lipa


  Jeśli chodzi o szampony, to jestem bardzo wybredna. Mam wybredne włosy, dlatego wciąż poszukuję szamponu idealnego. Zmieniam szampony szybciej niż tapety w telefonie - co serio, robię za często;)
Będąc w Naturze wypatrzyłam sobie Garnier Ultra DOUX - kwiat Lipy. Mówię: Spoko, takiego jeszcze nie miałam. Zaskocz mnie. I zaskoczył. Jak? Zapraszam do lektury;)



Informacje o produkcie:

Pragniesz szamponu, który ukoi skórę Twojej głowy i sprawi, że włosy będą pełne blasku?

Odkryj szampon Garnier Ultra DOUX kwiat lipy, zaprojektowany specjalnie do włosów przetłuszczających się. 
Szampon Garnier Ultra DOUX z lipą zawiera ekstrakt z jej kwiatu, znany ze swoich właściwości oczyszczających i łagodzących. Szampon posiada miękką i lekką konsystencję, która nie obciąża Twoich włosów.
Skóra Twojej głowy jest czysta a włosy lekkie i błyszczące.

Szampon Garnier Ultra DOUX kwiat lipy nadaje Twoim włosom blask bez obciążenia. Twoje włosy są oczyszczone i lekkie.
Świeży, lipowy zapach sprawia, że mycie włosów to chwila relaksu.

Co zapewnia Producent:
Skóra Twojej głowy jest czysta a włosy lekkie i błyszczące.

Szampon Garnier Ultra DOUX kwiat lipy nadaje Twoim włosom blask bez obciążenia. Twoje włosy są oczyszczone i lekkie.
Świeży, lipowy zapach sprawia, że mycie 
włosów to chwila relaksu.

Cena: 
6-10 zł/250 ml - zależy od promocji i tego gdzie upolujecie:) 


Moja opinia: 

Szampon zamknięty w plastikowej, dość poręcznej butelce. Szata graficzna nie powala, dla mnie neutralna. Dużo się naprzeklinałam, gdy mając mokre ręce próbowałam otworzyć butelkę. Zamknięcie nie do otwarcia;) Zapach- moim zdaniem taki niby naturalny ale ja tam czuje chemię. Pieni się przyzwoicie. Ja na swoje długie włosy używam "porcji" wielkości dużego orzecha włoskiego. Myje dobrze. Włosy są jednak strasznie poplątane, co nie zdarza mi się często mimo iż mam włosy do połowy pleców. A jeszcze trudniej je rozczesać, nawet mimo nałożenia maski wygładzającej. Nie zauważyłam blasku na moich włosach. Niestety, moje włosy się o wiele szybciej przetłuszczały i były ociężałe. Ostatecznie zużyłam go do mycia pędzli. ;/

Krótko mówiąc: Szampon się nie spisał. Poszukiwania trwają nadal. 

A Wy znalazłyście szampon idealny?:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.