9 stycznia 2015

A co ja tu mam? :D

Kochani,

Wczoraj stałam się szczęśliwą posiadaczką cudownej paletki Zoeva Smoky! Wygrałam ją w konkursie u Visage Shop.




Pierwsze wrażenia są jak najbardziej pozytywne! Cienie są mega napigmentowane, nie osypują się przy aplikacji :)





Dziś miałam mega ciężki dzień a Pani Ewa Serhej sprawiła mi bardzo miłą niespodziankę, która bardzo ucieszyła moje serducho <3





Dziękuję bardzo za prezencik :)

A Was Kochane zapraszam na  stronę sklepu Visage Shop  (---> to nie jest reklama :), po prostu wiem, że są tam kosmetyki bardzo dobrej jakości i tym faktem chce się z Wami podzielić).

Już wkrótce pełna recenzja paletki a potem eyelinera :D


Pa <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.