8 grudnia 2012

Lovely, Eye Shadow Palette. Ah Lovely! Dlaczego?

Lovely, Eye Shadow Palette (Paleta cieni do powiek)

  Nabyłam tę paletkę 2 lata temu. Dotarła do mnie myśl, że nie mam w domu żadnych cieni do powiek. Nigdy nie  przepadałam za makijażem oka ale wtedy powiedziałam sobie, że skoro idę do liceum to trzeba zacząć o siebie dbać i od czasu do czasu jakoś wyglądać. Więc oto takim sposobem nabyła tę paletkę. Ale zadowolona nie jestem! Te cienie to porażka. Pod każdym względem.

Zapraszam na recenzję:




Producent: Wibo

Obietnica Producenta: Wielobarwna paleta kolorów z dwoma aplikatorami. Wysokiej jakości cienie o przedłużonej trwałości, idealnie się aplikują. 
Nie rolują się w załamaniach powiek.



Cena: ok 9 zł

Zapach:  Jakiś taki chemiczny.

Moja opinia:
   Te cienie to porażka. Naprawdę nie wymagałam od tych cieni wiele. Za 9 zł nie można się wiele spodziewać ale gdybym wiedziała, że są do niczego nie chciałabym ich za darmo. Cienie w opakowaniu mają ładne kolory: 2 brokatowe i 6 matowych. W zestawie są 2 aplikatory, które już po tygodniu znajdowały się w koszu, gąbeczka odpadła z pierwszego a drugi podzielił los pierwszego. Po nałożeniu cieni na powiekę, kolor był bardzo blady wręcz niewidoczny, nałożenie koloru szaro/czarnego z brokatem wyglądało jakbym nałożyła kolor szary, brokat wyglądał tandetnie. Więc minusem jest słaba pigmentacja i grubość brokatu.  Po nałożeniu ok 6 warstw makijaż wyglądał przyzwoicie nie za ciemny nie za jasny ale widoczny. W ciągu godziny znikał samoczynnie! Trzeba było robić poprawki co godzinkę lub częściej, cienie brokatowe w dodatku miały tendencję do zbierania się w załamaniu powieki. Na powierzchni cieni tworzyła się tłusta warstwa, dodam, że nie nakładałam cieni palcem, brudnym pędzelkiem ani brudną gąbeczką. Tak więc cienie nie sprawdziły się wcale!

Opakowanie:  Napisy z opakowania starły się w niektórych miejscach, gąbeczki bardzo słabej jakości.

Wydajność:  Marna, mimo, że użyłam ich bardzo rzadko to musiałam nakładać wiele warstw. Cienie "skończyły" się szybko (niektóre). 

Czy bym kupiła ponownie:  Nie.

Gdzie bym kupiła:  Drogerie

Moja ocena: 1/10.

A co Wy o nich myślicie?:D


Pamiętajcie, że jest to moja opinia na podstawie moich własnych doświadczeń a efekty u Was mogą się różnić od opisanych przeze mnie powyżej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.