23 grudnia 2012

L`Oreal, Elseve Nutri - Gloss- Szampon upiększający do włosów matowych

L`Oreal, Elseve Nutri - Gloss, Szampon upiększający do włosów matowych (nowa wersja)



  Ahhh. Święta. Przeżylismy Koniec Świata to i święta przeżyjemy:D Mam taką cichutką nadzieję, że świąteczne jedzenie pójdzie w biust a nie niżej! Uwielbiam Wigilijne specjały ale muszę powiedzieć, że są one dla mnie niestety bardzo ciężkostrawne, później za chwilę przyjemności cierpię katusze (i to nie chwilowe):( No cóż taka nasza polska kuchnia:D Ale nie o tym chciałam dziś pisać, to moja ostatnia przedświąteczna recenzja:) A mowa będzie o szamponie upiększającym.


Producent: L'Oreal

Obietnica Producenta:Formuła wzbogacona Proteinami zapewnia włóknom włosów zrównoważone odżywienie od nasady po końce, bez ichobciążania. Doskonale odżywione włókna włosów stają się z dnia na dzień coraz mocniejsze, pełne życia.Formuła wzbogacona perłą działa niczym koncentrat blasku.

Pojemność: 200 ml lub 400 ml

Cena: za 200 ml ok 8 zł, a za 400 ml ok 14zł 

Konsystencja: Lejąca się.

Kolor: Różowawy.

Zapach: Dla mnie przyjemny. Gdyby utrzymywał sie dłużej byłby to całkiem duży plus.







Moja opinia: Stosowałam ten szampon całe wakacje. Codziennie, moje włosy niestety należą do tych "często przetłuszczających się".  Osobiście nie zauważyłam efektu "Lustrzanego Blasku" tak jak to zapewnia Producent. Moje włosy same z siebie są błyszcząće więc nie tego oczekiwałam po tym szamponie. Miałam odżwykę z tej serii tylko, że Light. Z odżywki byłam bardzo zadowolona, włosy po niej były gładkie, łatwo sie rozczesywały. Tutaj efekt był podobny ale tylko po pierwszych tygodniach stosowania,  później włosy się plątały. Czy były gładkie? Tak. Niestey zauważyłam, że po dłuższym stosowaniu bardzo obciążał włosy. Jednak do stosowania raz na jakis czas myslę, że będzie idealny.  Dużym plusem był zapach. Niestety po spłukaniu szamponu ulatniał się. A szkoda. Dobrze się pieni, czasami ciężko mi było go spłukać. Po długim i ciągłym stosowaniu wysuszył mi włosy. Tak jak wcześniej napisałam mają tendencje do przetłuszczania się ale końcówki były suche jak sianko pod obrusem:)

Czy bym kupiła ponownie?: Tak ale wersję Light.

Gdzie: W drogeriach, widziałam ten szampon nawet w Lewiatanie:)

Moja ocena: 7/10.

A Wy co o nim myślicie?:)


2 komentarze:

  1. Mam ten sam kłopot z przetłuszczającymi się włosami. Szampon ten dodatkowo obciąża włos bo ma kremowo-perłową konsystencję. Przy przetłuszczających najlepiej sprawdzają się szampony transparentne, bez dodatków perłowych :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz rację:) Uważam też, że drobinki zawarte w tym szamponie, mające zapewnić blask odpowiadają za rozdwojenie końcówek;/ Teraz stosuję L`Oreal, Elseve Arginine Resist x3, Szampon wzmacniający do włosów osłabionych i z tendencją do wypadania i jestem całkiem zadowolona:) Juz niedługo recenzja tego szamponu na blogu;)

      Pozdrawiam

      Usuń

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.