1 grudnia 2012

Krwiście. Lakier 60 sekund QUICK DRY

  Lakier 60 sekund QUICK DRY


     I druga recenzja tak jak obiecałam:) A co do zęba to już czuję się lepiej Ketonal stanął na wysokości zdania i jak na razie trzymam się całkiem nieźle a w Poniedziałek odwiedzę sobie dentystę (oczywiście nie tego ostatniego). A teraz do rzeczy:


Kupiłam ten lakier pod wpływem impulsu:D Impuls wyglądał mniej więcej tak:

Czerwony!------> MÓJ!
 A więc tak oto zostałam posiadaczką tegoż lakieru:D


Producent: Manhattan

Obietnica Producenta: Nowa zoptymalizowana receptura. Lakiery do paznokci w aktualnych kolorach. Superszybkoschnący, trwały i intensywnie błyszczący. Prosty i przyjemny w aplikacji.

Pojemność: 7 ml

Cena: ok 15 zł (tyle zapłaciłam ja w Rossie).

Moja opinia:




Tak jak napisałam powyżej impuls był impuls minął. Ale minął po fakcie. Początkowo byłam zachwycona, mogłabym go nad inne lakiery wynosić ale po pewnym czasie fascynacja minęła i ustąpiła miejsca rozczarowaniu. Ale jaki był na początku naszej znajomości: Był wodnisty, z początku byłam tym faktem zaskoczona ale okazało się, że niepotrzebnie bo lakier miał idealna konsystencję i wystarczyły 2 pociągnięcia by paznokcie były ładnie pomalowane bez prześwitów. Trzymał się parę dni ok 4. I miał taki piękny kolor! Ahh. Ale po bliższym poznaniu stracił w moich oczach. Dlaczego? Zauważyłam, że po 1 miesiącu stał się gęsty, nie jakość szczególnie ale nie zostawiałam go w końcu wiecznie odkręconego a inne lakieru wysychały dopiero po okresie 2/3 miesięcy; ile był go nie nałożyła na końcówkach paznokcia odpyskiwał tak bardzo, że nie dało się nadążyć z domalowywaniem końcówek, wyznam, że w tym czasie nie zmywałam naczyń i nie stukałam namiętnie paznokciami w blat; prześwity! - jak ja nie lubię tego słowa, już nie wystarczyły 2 warstwy ale trzeba było nakładać ok 3-4 i czas wysychania takiej powierzchni lakieru już nie wynosił 60 sekund ale z 5 minut.

Nie mniej uważam, ze nie jest to zły lakier, w tym przedziale cenowym chyba można go uznać za przeciętniaka.

Czy bym kupiła ponownie?: Chyba nie.

Tak, tak wiem moje skórki są różowe. Rozmazał mi się lakier i już nie miałam zmywacza by usunąć ten defekt.
Gdzie bym kupiła: Chyba tylko w Rossie.

Moja ocena to: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.