30 kwietnia 2015

Paczka Ambasadorki Le Petit Marseillais.

Cześć,

Jakiś czas temu wypełniłam krótką ankietę dla LPM, w której napisałam przepis na ulubioną sałatkę owocową i odpowiedziałam na kilka pytań o sobie. Parę dni temu dostałam tajemniczą wiadomość, że LPM szykuje paczki dla Ambasadorek i że będę mieć możliwość przekonania się co jest w środku. Przedwczoraj dostałam wiadomość, że paczka już do mnie idzie, bo dostałam tę przyjemność by zostać jedną z Ambasadorek Le Petit Marseillais! Dziś paczka do mnie doszła i już Wam mogę powiedzieć, że jestem oczarowana zawartością jaką w sobie skrywa!

Zapach jest przepiękny, czuć jakbym w dłoni miała świeżo obraną pomarańczę i grejpfruta a nie odrobinę żelu pod prysznic <3 Ale więcej Wam powiem po przetestowaniu tych cudowności :)



ŚWIAT POŁUDNIA I PROWANSJI
Kraina zapachów, kraina barw, kraina nowoczesności i ponadczasowych wartości, kraina harmonii i radości życia...
Gdy poczujesz zapachy Le Petit Marseillais, natychmiast znajdziesz się w Prowansji. Wystarczy, że zamkniesz oczy, by przenieść się na łono natury, znaleźć się wśród sadów, na lawendowym polu, w sosnowym lesie, w cytrusowym gaju lub ogrodzie warzywnym.
Le Petit Marseillais zabierze Cię w spokojną podróż dzięki składnikom oraz przepisom ze środziemnomorskiego Południa. To podróż śladami zapachów, najlepszych dobrodziejstw natury, emocji i „prostych przyjemności Południa”.
Otwórz oczy i w świetle prowansalskiego słońca odkryj szczególną moc niezwykłej palety barw. Le Petit Marseillais od początku stara się rozwiązać tajemnicę magicznego związku między „składnikami, zapachami, barwami i zawartością”.
Le Petit Marseillais jest esencją wartości Południa i obszaru Morza Śródziemnego (naturalności, autentyczności, bliskości i radości życia).
Poznaj naturę Południa z Le Petit Marseillais.





A może Wy miałyście już swoją przygodę z produktami tej firmy? Jakie są Wasze odczucia? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.