8 września 2014

Sierpniowe denko ;)

Już dawno powinnam zacząć publikować moje miesięczne denka ale jakoś nie było czasu, czy może chęci(?).




W Sierpniu było parę produktów, które są moimi hitami i które jeszcze kupię ale było też parę produktów, do których nie wrócę.



Nivea Soft, Krem do twarzy i ciała 

 To mój osobisty HIT już od Stycznia tego roku. Krem nadaje się super do twarzy, jak i reszty ciała. Dobrze nawilża skórę, nie zostawia tłustej warstwy, szybko się wchłania i tworzy dobrą bazę pod podkład. Można go dostać w drogeriach i w innych sklepach. Kosztuje do 20 zł. Ja kupiłam ostatnio 300 ml za 18 zł ;D


Rossmann Isana, Enthaarungs Creme Sensitiv

Krem ten kupiłam już z Czerwcu ale dopiero w Sierpniu go "wykończyłam" co nie było takie łatwe. Dlaczego? Bo ten krem nie robi NIC! Chciałam by tylko usunął włoski z nóg a nawet tego nie zrobił tak jak należy. Trzymałam się zaleceń producenta, trzymałam go więcej niż 20 minut a i tak musiałam wspomóc się maszynką. Ma brzydki zapach ale i to bym zniosła, gdyby robił to co powinien robić. KIT.



Coty Adidas Get Ready, Cool & Care Anti - Perspirant Spray 

To już moje drugie opakowanie tego antyperspirantu. Ma super zapach, taki świeży ;) Bardzo dobrze radzi sobie z potem, chroni przed brzydkim zapachem nawet po bardzo pracowitym dniu. To mój kolejny HIT.



Schwarzkopf Essence Ultime, Biotin Volume Shampoo

To też już kolejne opakowanie szamponu. Ma ładny zapach, typową dla szamponu konsystencję, dobrze myje włosy, nawet powiem, że nawet drugiego dnia od umycia są świeże, co jest dość rudne do osiągnięcia. HIT.


Bausch & Lomb Płyn Renu Multiplus

Płyn do soczewek, który kupiłam pod wpływem namowy koleżanki. Niestety nie jestem z niego zadowolona. Odczuwam dyskomfort gdy zakładam umyte nim soczewki. Wydaje mi się, że ich nie domywa. Co do wydajności, to wystarczył mi na 3 miesiące. Jest dość tani,kosztuje ok 25 zł za 360 ml. KIT.


Venus, żel do golenia z ekstraktem z Chamomile

Po przygodzie z kremem ISANY skusiłam się na żel do golenia Venus jako, że czymś golić nogi musiałam. Niestety i tu się zawiodłam. Niby maszynka super sunie ale efekt gładkich nóg utrzymuje się 1 dzień. Następnego dnia mogłam zauważyć już odrastające włoski, co nigdy mi się nie zdarzyło w takim ekspresowym tempie. Ma ładny zapach,który utrzymuje się tylko podczas używania żelu. KIT.


Na 3 HITY przypadają 3 KITY. Czyli w miarę miesiąc jak miesiąc. A jakie są wasze denka Sierpnia?

Pozdrawiam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.