14 lipca 2013

Czy wystarczy róż i już?!:D NVEY Eco Powder Blush

Róż to kosmetyk dla jednych od święta a dla innych róż to mus:) Ja należę do grupki osób, które używają różu gdy jest święto lub czas by go użyć. Naturalnie występuje u mnie rumieniec i nie widzę potrzeby by róż gościł na mej twarzy codziennie. Pierwszy róż dostałam od koleżanki, drugi wygrałam i to o nim dziś będzie mowa. Kosmetyk ten jak i korektor i błyszczyk wygrałam w rozdaniu u Visage Shop i dziękuję bardzo za ten prezent;) A zatem do setna:)




                  NVEY Eco Powder Blush



Producent:
Nvey Eco to australijska marka organicznych kosmetyków do makijażu doceniana na całym świecie. Od 2005 roku  znajduje się w czołówce firm specjalizujących się w makijażu ogranicznym. Swoimi produktami obala mit, zgodnie z którym ekologia nie idzie w parze z jakością i wydajnością produktów kosmetycznych. Dzięki unikalnym metodom produkcji kosmetyki Nvey Eco zachowują swój organiczny profil, zapewniając jednocześnie wysoką jakość i trwałość makijażu. Producenci osiągają takie właściwości bez uciekania się do substancji chemicznych takich jak parabeny czy syntetyczne substancje zapachowe, obecnych w większości kosmetyków kolorowych. Ich stuprocentowa wolność od toksyn potwierdzają liczne certyfikaty organiczności: NATRUE, NSF i OFC. Obecność certyfikatu NSF pokazuje, że produkt rzeczywiście zawiera co najmniej 70% składników organicznych. Zgodnie z filozofią marki, produkty nie są testowane na zwierzętach.



Skład:
Zea Mays Starch (Organic Corn Starch)*, Zinc Stearate, Simmondsia Chinensis (Organic Jojoba Seed Oil)*, Lauroyl Lysine, Stearic Acid, Benzyl Alcohol (and) Salicylic Acid (and) Sorbic Acid, Tocopherol (Natural Vitamin E), Ascorbyl Palmitate (Vitamin C), Daucus Carota Sativa (Carrot Seed Oil), Organic Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Oil*, Glycerin. May Contain +/-: CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499, CI 77019 (Mica), CI 77742, CI 77007, CI 77947 (Zinc Oxide). *Certified Organic Ingredient






Opis:
Łatwy w aplikacji pudrowy róż NVEY ECO zapewnia delikatne, naturalne i jednolite wykończenie. Formulacja wykorzystuje jedyną w swoim rodzaju mieszankę znamion kukurydzy, rumianku oraz jojoba. Witaminy A, C oraz E chromią skórę przed szkodliwym działaniem wolnych rodników. Organiczne składniki pozyskiwane z natury są idealne dla wrażliwej skóry.

- organiczne składniki,
- naturalny wygląd, 
- wzbogacony w witaminy A, C oraz E.



Cena: 
Regularna to ok 100 zł ale teraz jest promocja na stronie sklepu Visage Shop --> klik i można go kupić za ok 50 zł.



Pojemność:
2.5 grama

Kolorystyka:
Występują 3 warianty kolorystyczne ja posiadam 958.



Opakowanie:
Czarne plastikowe, eleganckie, bardzo wytrzymałe - zdarzyło mi się, że róż wypadł mi z rąk na płytki w łazience i byłam pewna, że teraz jest to róż sypki, jednak nie:) Jest cały i zdrowy:)

Moja opinia:

Róż jest bardzo łatwy w "obsłudze":)  Kolor jaki posiadam to taki zgaszony fiolet(?). Sama nie wiem jak go nazwać:) Bardzo łatwo się aplikuje, nie da rady zrobić sobie nim krzywdy. Wydaje mi się, ze będzie pasował do wszystkich typów urody. Nie jest to matowy róż, ma w sobie taki brokacik, błyszczy się troszeczkę no;) Nie jest to chamski brokat, róż w trakcie dnia nie osypuje się ale zauważyłam, ze znika w ciągu dnia. Nie używam różu często bo nie umiem;/ Może dlatego u mnie on trzyma się dość krótko,. bo źle go nakładam? No nie wiem. Róż używam także jako cień do powiek i parę osób pytało się mnie jaki to cień, bo bardzo im się podoba:) Jako cień nakładam go na bazę i trzyma się cały dzień;) Pięknie podkreśla zieleń oczu;) Jak na kosmetyk naturalny to cena 50 zł jest moim zdaniem bardzo przystępna. Wart wypróbowania;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.