14 sierpnia 2013

Avon i nietypowy tusz do rzęs MEGA EFFECTS - pierwsze wrażenia.



   Dużo słyszałam o nowości od Avon jeszcze przed tym jak pojawiła się w sprzedaży. Zaczęła szokować dość oryginalną szczoteczką. Mnie taki tusz osobiście bardzo odstraszał. Sama bym go nie kupiła. Wygrałam go jednak w konkursie Avon na Fb. Dziś dotarł i jakie pierwsze wrażenia? Tusz ma ciekawy wygląd, szczoteczka łatwa w obsłudze, całkiem ładnie wydłuża, rozdziela i delikatnie pogrubia rzęsy. To po jednej warstwie. Drugiej nie nakładałam, bo już nie miałam siły. Malowanie rzęs jest przyjemne i bezproblemowe.

 A jakie są Wasze pierwsze wrażenia? Słyszałyście o nowości Avon?




Recenzja tuszu----> tutaj

2 komentarze:

  1. Nie miałam i raczej nie kupię. Nie podoba mi się ta szczoteczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też odstraszała na początku ale jednak nie żałuję, ze mam ją w kosmetyczce:)

      Usuń

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.