2 lutego 2013

Różowo mi:D Lovely Sunny Blusher- róż mineralny

Hi,



Tak jak obiecałam, dziś przychodzę do Was z recenzją różu  mineralnego Lovely Sunny Blusher. W moim uzytkowaniu jest Coral Fiesta. Długo na blogu nie było żadnej racenzji;)

Marka: Wibo
Pojemność: 3,7 g
Cena: ok 8zł
Konsystencja: Kamień



Kolor: Coral Fiesta
Zapach: Dla mnie niewyczuwalny
Opakowanie: Plastikowe, dobrej jakości, zawiera puszek- nieprzydatny do aplikacji

Moja opinia:
Róż dostałam od koleżanki. Powiem Wam, że jest idealny dla amatorek w kwestii nakładania różu- nie da się nim zrobić żadnej krzywdy:D Coral Fiesta to zestawienie kolorów, które delikatnie nadają cerze świeżości i kolorytu.  Puszek zawarty w komplecie nie nadaje się do aplikacji chyba, że przez pierwszy tydzień, później nie może posłużyc nawet do ozdoby.
Czy bym kupiła ponownie: Tak, wybrałabym jednak wariant pasujący do mojej bladej cery.
Gdzie: W drogerii
Moja ocena: 7/10




Jak nigdy krótki i chyba rzeczowy post:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.