17 listopada 2012

Oczyszczanie ważna rzecz! Nivea Visage Mleczko Oczyszczające

Nivea Visage Mleczko Oczyszczające


   Chciałam Was na wstępie ogromnie przeprosić za to, że tak długo nie pisałam. Jak wspomniałam we wcześniejszym poście w Sobotę miałam półmetek a potem to już tak się wszystko potoczyło, że nie miałam chwili wytchnienia. Same sprawdziany, kartkówki i poprawy sprawdzianów lub kartkówek.Ale liceum to nie przelewki. Ale Sobota to takie malutkie wolne więc dziś napisze dla Was 2 recenzje:) Pierwsza o wspomnianym w nagłówku Mleczku do demakijażu:) Zapraszam:)

Produkt: Mleczko oczyszczające

Obietnica producenta: Odświeżające mleczko oczyszczające wzbogacone wyciągiem z lotosu i witaminami delikatnie, ale skutecznie oczyszcza normalną i mieszaną skórę.
- usuwa zanieczyszczenia i pozostałości makijażu zachowując naturalny poziom nawilżenia skóry 
- jest tak delikatne, że można je stosować, że można je stosować nawet na wrażliwej skórze wokół oczu.
Efekt: Dokładnie oczyszczona, nawilżona i orzeźwiona skóra.

Pojemność: 200 ml


Cena: ok 14 zł

Moja opinia:

Zapach: Miły, przyjemny. Pachnie trochę jak krem od Nivea:)

Kolor: Biały.

Konsystencja: Hmm... To jest mleczko więc taka mleczkowata:)

Efekt: Mleczko ma za zadanie oczyszczać cerę, dbać o to by była nawilżona, ma wyglądać świeżo i gładko. 
Pytanie nr 1:
-Czy oczyszcza?
-Tak i nie. Może i oczyszcza skórę, która nie ma na sobie warstwy make-up'u. Może bo nie próbowałam. Ale z makijażem nie radzi sobie dobrze. W moim odczuciu pokrywa skórę taką niewidoczną warstwą, która uniemożliwia oczyszczenia skóry. Producent zapewnia, że można go używać w okolicach oczu. A ja nie polecam. Oczy łzawią i nie są oczyszczone chyba, że będziemy trzeć je wacikiem aż do zaczerwienienia.
Pytanie nr 2:
-Czy nawilża?
-Tak, myślę, że tak chociaż to nie krem nawilżający więc nie spodziewajcie się wielkiego nawilżenia.
Pytanie nr 3:
-Czy cera wygląda świeżo i gładko?
-Tak.  Tak wygląda ale uczucia takiego nie ma. Przynajmniej ja tak czuję. U Was odczucia mogą być inne pamiętajcie o tym.

Opakowanie: Jako, że konsystencja mleczka jest mleczkowata to przy odrobinie nieuwagi jeśli nie domkniemy zamknięcia może się zawartość opakowania wylać. Ale opakowanie jest wykonane solidnie.

Wydajność: Słabo z tym. Ja nanosiłam dość sporą ilość by solidnie się oczyścić a mam go sporo tylko dlatego, że dałam sobie z nim spokój. Mam go z pół roku. 

Idealny dla: Nie wiem czy poleciłabym go komukolwiek. Same zadecydujcie.

Gdzie kupić: Drogerie.

Czy kupiłabym ponownie?: Nie

Moja ocena: 2/10

Może jestem bardzo wymagająca ale jak płacę to i wymagam więc....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.