28 października 2012

Witam:)

Hi!:D

Na początku chciałabym się z Wami przywitać:)

   Jestem Ilina, pochodzę z woj. Świętokrzyskiego:) W chwili obecnej mam 17 lat i chodzę do liceum na profil przyrodniczy (bio-chem-fiz):) 
    Na tym blogu będę recenzować różnego typu kosmetyki jakie wpadną w moje łapki;)
Gdyby ktoś rok temu powiedział mi, że założę bloga, który będzie dotyczył recenzowania kosmetyków -  wyśmiałabym go a w dodatku popukała w czoło ale jak widać jestem Tu w Blogosferze:) Wiem, że jest dużo tego typu blogów ale mam cicha nadzieję, że stworzę Tu cos oryginalnego, własnego, cos w co przeleję cząstkę mojej duszy:) Pf  gadam jak jakiś Potteromaniak (ale przyznam sie Wam, że jestem takim Potteromaniakiem;D, są Zmierzchomaniacy - do których nic nie mam - więc ja otwarcie przyznaję, że jestem fanką H.P.:D). Troszkę sie rozgadałam:) Ale podobno mi się buzia nie zamyka więc uprzedzam Was, że niektóre posty mogą być dłuuugie:)

A więc zaczynamy;D


Ps,
dziękuję, że tu zajrzałaś/łeś:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.