19 września 2014

Małe Rossmannowskie zakupy ;)




Nie byłabym sobą gdybym poszła do Rossmanna i wyszła z niczym ;) Jako, że niedługo zaczynam studiowanie i będę mieszkać w akademiku robię malutkie zapasy tego i owego. Wpadło parę nowości ale i znalazł się stały bywalec.



Lilibe płatki kosmetyczne 120 sztuk. Moje ulubione, nie kosztują Bóg wie ile a skutecznie usuwają makijaż i nie rozwarstwiają się.

Hean Slim No Limit Peeling cukrowy ujędrniający
Jest to preparat ujędrniający pod prysznic. Zawiera mieszankę cukru i złuszczających drobinek, które odświeżają i wygładzają skórę, złuszczają zrogowaciałe warstwy naskórka, oczyszczają pory, poprawiają jędrność i elastyczność skóry, poprawiają wchłanianie się kosmetyków uzupełniających np. żelu antycellulitowego. 
Stosowany dwa razy w tygodniu w widoczny sposób przywraca skórze naturalny blask i sprężystość. 
Składniki aktywne: 
- mieszanka cukru i złuszczających drobinek- intensywnie usuwa martwe komórki naskórka i odblokowuje pory. Masaż drobinkami pobudza ukrwienie dotlenia skórę. 
- limonka - odświeża i tonizuje skórę.
- wyciąg z żeńszenia stymuluje odnowę naskórka, odżywia i przeciwdziała starzeniu się skóry. 
- wyciąg z bluszczu wspomaga modelowanie sylwetki, usuwanie toksyn ze skóry, działa przeciw obrzękowo. 
-d-panthenol zapewnia właściwy poziom nawilżenia zapobiega podrażnieniom i nadaje jej miękkość i gładkość.

Kupiłam go głównie ze względu na wrastające włoski po depilacji nóg. Peeling kawowy mi się znudził teraz spróbujemy tego :)

For Your Beauty szczoteczka do twarzy
Szczoteczka służy do delikatnego masażu twarzy, dzięki któremu skóra staje się lepiej ukrwiona i nabiera świeżego wyglądu. Doskonały efekt uzyskuje się przy regularnym stosowaniu 1 lub 2 razy w tygodniu.

Tyle dobrego się o niej naczytałam, że postanowiłam wypróbować ;)

Elfa Green Pharmacy Szampon do włosów normalnych i przetłuszczających się z nagietkiem lekarskim 

Wyciąg z nagietka lekarskiego to sprawdzony ludowy środek w profilaktyce problemów z włosami i skórą głowy. Działa przeciwzapalnie, łagodząco, neutralizuje wolne rodniki, wzmacnia naczynka włosowate skóry głowy. Zapobiega łupieżowi i łysieniu, zwłaszcza przy włosach ze skłonnością do przetłuszczania się. Szampon sprawia, że włosy stają się zdrowe, nawilżone, elastyczne i pełne blasku. 
 Coś co zachwalała koleżanka :)

Kupiłam też 3 małe pojemniczki (2 buteleczki i mały słoiczek), dostałam też 2 próbki nowego podkładu Max Factor Skin Luminizer, wypróbujemy, chociaż jak widziałam opinie na Wizaż.pl to szału nie ma.

Przy okazji chciałam pozdrowić przemiłą klientkę z Rossmanna, która przy stoisku Max Factora wzięła sobie cały plik (z 10 ich tam było jak nic) próbek i nonszalancko włożyła je sobie do torebki i wyszła z drogerii nic nie kupując. Szczyt wszystkiego!

Kochane mam nadzieję, że jesteście zdrowe, bo mnie rozwaliło przeziębienie (katar, kaszel, ból gardła) aż się chce żyć. Ale ratuje mnie ciepła herbatka z miodem i cytryną i paczka chusteczek;)


Trzymajcie się;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.