21 lipca 2013

Zmiany.

Dziewczyny,


            Jak pewnie już zdążyłyście zauważyć na blogu często goszczą zmiany:)  A dlaczego?A dlatego, że jest to mój pierwszy blog i jest on stosunkowy młody, dlatego chcę żeby był jak najbardziej przyjazny i wygodny w przeglądaniu;) Doświadczona w tym aspekcie urządzania bloga nie jestem dlatego tak często widzicie tu zmiany. A to w czcionce, a to w szablonie a to w czymś tam;) Kolejną rzeczą jest to, ze wyłączyłam komentarze Google+, ponieważ osoby nie posiadające konta Google nie mogły komentować postów bez uprzedniego założenia konta lub zalogowania się. Także przeglądając poprzednie posty, możecie być zdziwione dlaczego nie ma pod recenzjami Waszych komentarzy. Nie usunęłam ich ale, wyłączając wyżej wymieniona funkcję są one nie widoczne. Mam nadzieję, ze to posunięcie nie zrazi Was do przeglądania, czytania i komentowania moich wypocin;)


U Was tez taki upał?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.