23 lipca 2013

Lipcowe zdobycze.

       Cześć Dziewczyny;)


   Choć Lipiec jeszcze się nie skończył ja już pisze post o tym co zdobyłam w tymże miesiącu. Wydałam więcej kasy niżbym chciała i od teraz już dość szaleństw zakupowych;) Próbuję zbierać kasę na nowy depilator, nowe dziecko firmy Braun.;) Cacko kosztuje ok 270 zł a ja mam jak na chwilę obecną O zł. Dziś będąc w J-wie wydałam 70 zł - szczerze nie wiem na co. Dziś mówię 'dość!' nieprzewidzianym wydatkom! Koniec! Żadnych słodyczy i cieni do powiek;)




L'Oreal Paris IDEAL FRESH
ORZEŹWIAJĄCY TONIK OCZYSZCZAJĄCY

Cerę normalną i mieszaną charakteryzuje to, że strefa „T” zwykle świeci się i pojawiają się w niej rozszerzone pory, a skóra na policzkach i kościach policzkowych jest bardziej jednolita i gładka. Orzeźwiający tonik Ideal Fresh tonizuje skórę i usuwa z niej wszelkie zanieczyszczenia, intensywnie ją odświeżając. Hipoalergiczny, bez parabenów.

Jak na razie jestem z niego zadowolona:) Fajnie oczyszcza i sprawia, ze cera staje się orzeźwiona.

Recenzja----> tutaj

Bourjois Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu

Woda micelarna pozwala na zmycie makijażu bardziej skutecznie i bardziej kompletnie niż za pomocą klasycznych produktów do demakijażu, pozostawiając skórę lekką i delikatną.
Dzięki swojej formule bogatej w micele, czyli neutralne dla skóry cząsteczki oczyszczające, które łączą się z kurzem i zanieczyszczeniami, idealnie oczyszczając skórę, woda micelarna Bourjois zmywa makijaż już za pierwszym pociągnięciem wacika.
Ekstrakt z lilii wodnej, o właściwościach kojących i nawilżających, pozostawia uczucie komfortu na skórze.
Woda micelarana nie zawiera alkoholu, jest hypoalergiczna i bezzapachu, nie powoduje podrażnień.

Catrice Glamour Doll Volume Mascara

Doll Eyes are dominating the international catwalks– this calls for our specially developed elastomer brush. Why? Simple: it captures a lot of the creamy mascara texture, spreads it well and covers each individual lash without weighing it down. The result: extra volume, length and density. That’s how to get huge doll eyes! Opthalmologically tested. 

Catrice Pojedyncze cienie do oczu Absolute Eye Colour Mono

Wkraczamy w nowy sezon z 8 nowymi kolorami. Matowy, satynowy, perłowy - wypróbuj każdy. Doskonały kolor, doskonała trwałość, doskonałe pokrycie. Teraz dostępne w 27 kolorach.
Cienie do powiek wysokiej jakości dla perfekcyjnego wyglądu: modne kolory mają cudowną, jedwabistą, lekką teksturę.

Jestem zaskoczona ich trwałością i to bez bazy i pigmentacją.;)

Recenzja----> tutaj

Pharmatech Olejek pichtowy z jodły syberyjskiej 10 ml


Działa oczyszczająco, witalizująco, poprawia ogólny nastrój, dodaje energii i chęci do życia, wpływa korzystnie na wygląd skóry, podrażnienia spowodowane trądzikiem i pryszczami. 

Jak na razie sobie stoi i czeka na swoją kolej;)

Pilnik do paznokci szklany, Elite Model`s Fashion

Pilnik szklany Elite Professional do wielokrotnego użytku z etui. Jest bardzo wytrzymały i nadaje się do mycia. Nie rozdwaja paznokci. Dostępny w różnych kolorach i rozmiarach. 

Po wyczytaniu opinii na Wizaż.pl coś czuję, ze kupiłam bubel, ale poczekamy zobaczymy.

Recenzja----> tutaj

Miss Sporty, Et Voila! Nail Tip Whitener (Lakier do manicuru francuskiego)

Lakier do malowania białych końcówek z serii Et Voila! do francuskiego manicure`u. Perfekcyjny manicure - paznokcie codziennie zadbane o pięknym, naturalnym wyglądzie. 
Lakier ten ma krótki ukośnie ścięty pędzelek, który ułatwia malowanie białych końcówek. Idealny manicure już za jednym pociągnięciem. Trwałość do 7 dni! 

Kupiłam go z myślą posiadania lakieru bazowego, bo nie chce by moje paznokcie były wiecznie zabarwione na żółto lub zielono. Ale ten pędzelek mnie dobił;(

Bell, Permanent Make - Up Lip Tint (Szminka w kremie)

Sekret działania produktu to formuła `long lasting`, która sprawia, że kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Specjalne składniki zawarte w formule Lip Tint barwią naskórek ust, co gwarantuje efekt przypominający makijaż permanentny. Kolor trzyma się niezwykle długo od momentu aplikacji. Usta wyglądają niezwykle świeżo, naturalnie i kusząco. Dostępny w sześciu odcieniach. 

Jak na razie to jestem nim oczarowana;)

Recenzja----> tutaj


A to: 
Moja nagroda w konkursie 1500 róży z okazji 150 urodzin Bourjois;)


Dziś odebrałam nagrodę i chyba od dziś już zacznę używać tego kosmetyku codziennie:) Wącham i wącham i nie mogę się nawąchać:) Tak pięknie pachnie;)
W środku pędzelek i malutka karteczka :)






Co Wy sądzicie o tym różu? Jakie są Wasze ulubione? Czy w Waszych kosmetyczkach tez zagościł, któryś z produktów wyżej wymienionych?:)



2 komentarze:

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.