5 stycznia 2013

Moje postanowienia noworoczne:D

  Jak większość z Nas Kobiet mam i ja swoje postanowienia na Nowy Rok. I tak jak każda z Was wiem też, że trudno mi będzie się ich trzymać:) Ale tak już mamy My Kobietki. A oto nad czym muszę popracować:


Po pierwsze: muszę więcej czasu poświęcić czytaniu książek. Jestem molem książkowym ale czasem brak mi czasu i chęci by zanurzyć się w świecie magii i baśni. Przydałby mi się zmieniać czasu z książek J. K. Rowling, dzieki niemu mogłabym przeczytać wszystkie książki jakie kiedykolwiek napisano.

Po drugie: muszę więcej czasu poświęcić mojej cerze. Muszę o nią lepiej dbać, bo choć juz nie raz krzyczała i wołała do mnie o nawilżanie i ścieranie martwego naskórka to nie zawsze chciałam Jej słychać. Muszę dać Jej czas odpocząc od podkładów, fluidów i pozwolić Jej odetchnąć czystym powietrzem;:)

Po trzecie i chyba najważniejsze: chcę częściej się usmiechać. Czasem ludzie reagują śmiechem tylko dlatego, że oczekuje tego otoczenie. Ale ja chcę się uśmiechać dlatego, że z uśmiechem jest mi poprostu ładniej;) Nie chcę byc taka jaką oczekują, że będę, moi znajomi, chcę by zaakceptowali mnie taką jaką jestem i to jest mój cel w tym roku:)

Mam nadzieję, że uda mi się osiągnąć to co sobie zamierzyłam.

A wy? Jakie macie postanowienia na Nowy Rok?

:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.