30 stycznia 2013

Blogerka marnotrawna

Kochane i Kochani,

Tak bardzo chciałam Was przeprosic za to, ze nie ma mnie na blogu już od około miesiąca. Ferie były czasem odpoczynku i słodkiego lenistwa ale nie było kiedy się zebrac w sobie i napisać cos na blogu. Teraz po powrocie do szkoły mam masę sprawdzianów, pytań i wgl zawirowań. Także przepraszam za to, że mnie tu nie ma, obiecuje że już w ten weekend napiszę dla Was recenzję różu z Wibi i jak czas pozwoli to i szamponu z Loreala:)
Więc do usłyszenia:) Mam nadzieję, że nie chorujecie bo choróbsko panuje... Wierzę też, że spędziliście te ferie - Ci którzy je już mieli- odpoczywając i ładująć akumulatory:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.