10 grudnia 2012

NIespodzianki - kto ich nie lubi?:D

Kochane;)

   Jakis czas temu zdobyłam nagrode w rozdaniu Kamili na blogu http://eminabella.blogspot.com/. Byłam tym bardziej szczęsliwa, że jeszcze nigdy nie zdobyłam nagrody w żadnym rozdaniu;) Czekałam na listonosza z niecierpliwością:) Ale czekanie tylko powiększyło moją radość gdy paczuszka do mnie doszła:) Juz od dzis biorę sie za testowanie maski;) Wrzucam pare zdjęć moich nowych nabytków, a Tobie Kamilo dziekuję za możliwość wzięcia udziału w Twoim rozdanku:) Jesteś moim Mikołajem;*








Zaciekawiło Was coś z tych rzeczy? Mnie osobiście do gustu przypadły perfumy;D

4 komentarze:

  1. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. great post! would you like to follow each other? let me know!

    OdpowiedzUsuń

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.