7 grudnia 2012

Mikołajkowo

Dzis nietypowo;)
    Tak wiem spóźnilam sie trochę z tym postem ale nic straconego przecież jeszcze przed Nami Gwiazdka:D Oczywiśćie dla osób, ktore nie wierzą w koniec świata. Ja osobiście uważam, że to jakiś nieudany żart ale każdy ma rozum i mysli to co mysli. Nie mniej mam nadzieję, że Mikołaj obdarzył Was szczodrze:) Mnie odwiedził 2 razy: Mikołaj Szkolny i Mikołaj Rodzicielski;) Tym pierwszym była moja znajoma Marcel(;)), która kupowała mi w tym roku paczkę (świetną, wpadła w mój gust  bezsprzecznie), a Drugi Mikołaj przyniósł moc słodyczy i prezentów ale najwidoczniej zapomniał o karnecie do dentysty, bo po konsumpcji tej paczki będę miała dziury w zębach wielkie jak smok!:D

Mam nadzieję, że i Wy miałyście udane Mikołajki a jeśli nie to trzeba czekać na Gwiazdkę, wtedy Nas Mikołaj  z pewnością nie zawiedzie;)

Wrzucam fotki z paczki od Marcel;) Każde zdjęcie można powiększyć klikając na nie:)













Recenzja cieni---> tutaj 

A juz jutro zapraszam na recenzję cieni do powiek Lovely, Eye Shadow Palette.:)
Dobrej nocy;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Mój blog to nie miejsce na reklamy.
Proszę uszanuj to.
Komentarze z linkami do blogów będę wrzucać do spamu i na takie blogi nie wchodzę.
Potrafię odszukać Twojego bloga.